Fotografia d'instantànies

JoBIKE. Sant Cugat a Montserrat 2007

Desembre de 2007. Un any més fem la jà clàssica sortida : Sant Cugat - Montserrat. Aquest any semblava que podiem arribar a ser set els participants, però finalment vam acabar sent els dos de sempre.

La ruta a seguir ha tornat a variar respecte als darrers anys. L'época de l'any ens ha animat a abandonar els camins d'aigua i s'ha decidit per una ruta "més descansada" fins arribar a Monistrol.  Sortint des de Sant Cugat anem a buscar la rivera del riu Llobregat per arribar a Martorell i des d'aquí agafar la carretera fins Olesa de Montserrat. Continuem seguint la mateixa ruta de cada any fins arribar a Monistrol i el Monestir de Montserrat.

El dia va acompanyar encara que la temperatura va arribar a 1 ºC i no va superar els 7 ºC al llarg dels 51 quilòmetres fins al Monestir de Montserrat.

Rivera del Llobregat. Molt mal camí.

Camí a Martorell, anem passant per sots i sotregams que estan deixant les obres de canalització d'aigües.

Rivera del Llobregat. Fins Martorell.

Encara que el camí és planer, s'agraeix parar una mica per descansar de tant sot i rugositat sota les rodes..

Can Bros. Foto pel record.

Abans d'agafar la carretera cap a Olesa de Montserrat, passem prop de l'antiga Colònia tèxtil de Can Bros a Martorell.

Tram: Olesa a Monistrol. La muntanya de Montserrat !!!

Ja ens apropem al nostre destí. Aprofitem la parada per esmorçar una mica.

Tram: Monistrol al Monestir. Això puja !!!

Fa fred, humitat i gran part de la pujada és a l'ombra. Cal aprofitar el tram de sol per recuperar forces i escalfar-se una mica.

Monestir de Montserrat. Hem arribat !!!

Aquest cop la plaça és a l'ombra i no perdem el temps per fer la foto de rigor. D'esquerra a dreta :

> Òscar Balsells, ... El que fa les fotos.
> Jordi Cabús, ... El que s'encarrega del gps.

Monestir de Montserrat. Vistes fresques.

El dia és fred i decidim baixar a Monistrol per dinar, doncs la baixada exigeix abrigar-se i no hi ha temps a perdre.